نرم افزار رفاهی برای کارکنان شهرداری ارومیه راه اندازی شد/ ثبت و صدور معرفی نامه استفاده از امکانات اسکان الکترونیکی شد
- شناسه خبر: 4800
- تاریخ و زمان ارسال: 2 خرداد 1401 ساعت 03:53
- بازدید : 723 views
- نویسنده: ارتباطات فاوا
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه از طراحی و راه اندازی نرم افزار رفاهی برای کارکنان شهرداری ارومیه خبر داد.
یاسر اسدپور با اعلام راه اندازی نرم افزار رفاهی افزود: در این سامانه امکان ثبت و صدور معرفی نامه استفاده از اسکان برای تمامی کارکنان شهرداری امکانپذیر می شود و پرسنل می توانند از وضعیت رزرو مراکز اقامتی طرف قرارداد مطلع شوند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین در این سامانه امکان ثبت و نمایش لیست اقلام توزیع شده برای کارکنان نیز پیش بینی شده است.
اسدپور گفت: امکان بروز رسانی اطلاعات پرسنل مدیریت شهری با اتصال به سامانه پرسنلی از جمله مواردی است که در این سامانه وجود دارد.
وی با بیان اینکه این سامانه به صورت نرم افزار تحت وب و با دسترسی آسان و سریع برای پرسنل شهرداری آماده شده است، اظهار کرد: کار طراحی و کدنویسی این نرم افزار به پایان رسیده و اقدامات نهایی برای رونمایی از آن در حال پیگیری بوده و به زودی شاهد راه اندازی و افتتاح آن خواهیم بود.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه تصریح کرد: براساس سیاست های کلی مدیریت شهری و تأکیدات دکتر حسین مهدی زاده شهردار محترم ارومیه تمامی تلاش حوزه فناوری اطلاعات در راستای رفاه و آسایش شهروندان و پرسنل شهرداری متمرکز و بر این اساس توسعه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری کردن فرآیندهای اداری و همچنین شفاف سازی در دستور کار قرار گرفته است.