تمامی استعلامات شهرسازی منطقه دو شهرداری ارومیه الکترونیکی شد/ اجرایی شدن سامانه شهروندسپاری با هدف رضایتمندی شهروندان
- شناسه خبر: 44486
- تاریخ و زمان ارسال: 1 آبان 1402 ساعت 02:57
- بازدید : 202 views
- نویسنده: ارتباطات فاوا
با تلاش و پیگیری مشترک منطقه دو و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه و بنا بر تاکیدات شهردار ارومیه مبنی بر هوشمندسازی تمامی حوزهها، سامانه شهروندسپاری در منطقه دو راه اندازی شد.
هدف از اجرای این سامانه کاهش حضور شهروندان در ساختمان منطقه دو، افزایش سرعت روند امور اداری در حوزه استعلامات، جلوگیری از خطاهای انسانی در رسیدگی به پروندههای شهروندان، کاهش ترافیک و افزایش محسوس رضایتمندی شهروندان بوده و گامی بلند در راستای تحقق شهرداری الکترونیک برداشته میشود.
سامانه شهروندسپاری منطقه دو که به بهرهبرداری میرسد شامل استعلامات نقل و انتقال، بانک و ادارات است که بیش از دو سوم مراجعات شهروندان به مناطق شهرداری را شامل میشود و در بین مناطق 5گانه، منطقه دو آخرین منطقه بود که این سامانه در آن اجرایی میشود.
شایان ذکر است که این سامانه از تاریخ سیام مهرماه در منطقه دو به بهرهبرداری عمومی رسیده و از این تاریخ تمامی مراجعات شهروندان به منطقه دو در حوزههای ذکر شده باید به صورت الکترونیکی باشد و خارج از چهارچوب مشخص شده امکان پاسخگویی به شهروندان وجود نخواهد داشت.