ارتقاء خدمترسانی به شهروندان اولویت اصلی فعالیتهای شهرداری منطقه پنج ارومیه است
- شناسه خبر: 35095
- تاریخ و زمان ارسال: 23 خرداد 1402 ساعت 12:41
- بازدید : 114 views
- نویسنده: پروانه فرامرزیانی
مدیر شهرداری منطقه پنج ارومیه گفت: خدمترسانی به شهروندان، جدیت و پیگیری امور و تکریم ارباب رجوع منطقه اولویت اول شهرداری منطقه پنج شهری است.
به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه پنج، وحید افشینفر با اشاره به عملکرد این منطقه در حوزه شهرسازی و معماری بیان کرد: از ابتدای سال گذشته تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری، تعداد پروانه های ساختمانی صادر شده 207 مورد، گواهی پایانکار در حدود 70 مورد و بیش از 60 مورد استعلام بوده است.
وی به پروندهها و آرای ماده صد منطقه اشاره کرد و عنوان کرد: تعداد پروندههای ارجاع شده به ماده صد در حدود 600 مورد بوده که برای بیش از سیصد پرونده رای جریمه صادر شده است.
افشینفر در ادامه ضمن اشاره به اهمیت فعالیتهای عمرانی و خدمات شهری در افزایش رضایتمندی شهروندان و بهبود کیفیت زندگی شهری، افزود: طی یک سال گذشته در حوزه عمرانی و خدمات شهری، بالغ بر 22هزار متر رنگ آمیزی جداول، بیش از 13 هزار متر مربع زیر سازی و بیش از هزار متر مربع پیاده روسازی اجرا شده است.
وی با اشاره به اجرای عملیات متعدد آسفالت معابر سطح منطقه در راستای رفاه عابران پیاده و تردد خودروهای شهروندان، خاطر نشان کرد: در طول سال 1401 و دو ماهه نخست سال 1402 عملیات آسفالت مرمت و لکه گیری، آسفالت آستر و آسفالت رویه مجموعا بیش از 60 هزار مترمربع در معابر سطح منطقه توسط معاونتهای عمرانی و خدمات شهری منطقه پنج اجرا شده است.
مدیر شهرداری منطقه 5 ارومیه افزود: همچنین در راستای روانسازی آبهای سطحی و پیشگیری از آب گرفتگی معابر، عملیات جدولگذاری با کانیوو، تک جدول و جدول و جوب بالغ بر 2 هزار متر طول انجام شده است.
وی با بیان اینکه ارتقاء خدمترسانی به شهروندان اولویت اصلی فعالیتهای شهرداری منطقه پنج ارومیه است، ابراز کرد: امیدواریم با تلاش و همت روزافزون پرسنل و مشارکت هرچه فعالانه تر شهروندان در سال جاری نیز شاهد خدمترسانی بیشتر در سطح منطقه باشیم.