مدیر شهرداری منطقه یک ارومیه پاسخگوی تماس تلفنی شهروندان شد
- شناسه خبر: 34316
- تاریخ و زمان ارسال: 15 خرداد 1402 ساعت 09:20
- بازدید : 226 views
- نویسنده: علی برادران
در راستای اجرای پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه و در نخستین گام در سال جاری از اجرای این پویش، مدیر شهرداری منطقه یک ارومیه از طریق سامانه تلفنی 137 پاسخگوی مردم و پیگیر مشکلات و مطالبات آنها شد.
مسائلی همانند آسفالت و زیرسازی، اقدامات عمرانی در سطح منطقه، سد معبر و جمع آوری زباله و مشکلات مربوط به صدور پروانه و مجوز ساخت به ترتیب از جمله مهمترین مطالبات و خواسته های شهروندان بود که مدیریت منطقه یک پاسخگوی این مطالبات بود.
همچنین درباره موضوعاتی که امکان صدور دستورات آنی و تلفنی وجود نداشت، مقرر شد تا حصول نتیجه موضوع مذکور، سامانه 137 آن را پیگیری کرده و نتیجه را به شهروندان اعلام نماید.