شهردار ارومیه: باید به سمت ارایه و توسعه خدمات الکترونیک حرکت کرد/به تکریم ارباب رجوع نگاه ویژه شود
- شناسه خبر: 3382
- تاریخ و زمان ارسال: 19 اردیبهشت 1401 ساعت 07:28
- بازدید : 335 views
- نویسنده: مریم نقی پور
به گزارش ارتباطات وامور بین الملل شهرداری ارومیه، دکتر حسین مهدیزاده در آیین معارفه سرپرست مدیریت منطقه ۵ شهرداری با بیان اینکه باید به سمت ارایه و توسعه خدمات الکترونیک حرکت کرد و در راستای این حرکت، سطح کمی وکیفی خدمات را ارتقاء داد، اظهار کرد: توسعه خدمات الکترونیک در اولویت کاری مدیران مناطق پنج گانه قرارگیرد.
شهردار کلانشهر ارومیه تاکید و تصریح کرد: باید پاره ای ازبدعت ها را از بین برد و شهروندان به این سطح از آگاهی برسند که برای اخذ دستور یا انجام امورات و بهرهمندی از خدمات شهرداری، نیازی به هیچ واسطه ای نیست بلکه با استفاده از بسترخدمات الکترونیک یا مراجعه حضوری می توانند خدمات مورد نیاز خود را از مناطق پنجگانه شهرداری دریافت کنند.
دکترمهدی زاده با بیان اینکه ارائه خدمات به شهروندان بایستی درچارچوب قوانین و مقررات موضوعه باشد، عنوان کرد: از نظر اخلاقی و شرعی و قانونی موظف به ارایه خدمات مطلوب و استاندارد هستیم و برای تسهیل و تسریع در ارایه خدمات به شهروندان، ایجاد فضای آرام و تسریع اصل شفافیت و قانونمندی در تمام زیرمجموعه های تابعه شهرداری یک ضرورت است.
شهردار ارومیه با بیان اینکه باید به سازندگان شهری به عنوان محرک توسعه شهری نگاه کرد، گفت: بخشی ازدرآمد های مدیریت شهری با وجود سازندگان تحقق می یابد لیکن مبنای تعامل بین مجموعه مدیریت شهری و سازندگان بایستی قوانین و مقررات جاری کشور باشد.
وی تلاش و برنامهریزی در جهت افزایش منابع درآمدی، ارتقاء کیفیت خدمات شهرسازی، تکریم ارباب رجوع، ایجاد وحدت و همدلی و فضای آرام جهت پیشبرد اهداف، انضباط مالی و اداری با تاکید بر اصل قانونمداری و توسعه خدمات الکترونیک را ازجمله موضوعات مهمی برشمرد که سرپرست جدید مدیریت منطقه ۵ شهرداری برای تعالی سازمانی و افزایش سطح بهرهوری میبایست سرلوحه برنامه های کاری قرار دهد.