سیستم مدیریت اسناد الکترونیکی در سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه راه اندازی شد
- شناسه خبر: 24067
- تاریخ و زمان ارسال: 1 بهمن 1401 ساعت 12:37
- بازدید : 188 views
- نویسنده: مهدی امینخانی
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت: سيستم بايگانی و مديريت الکترونیکی اسناد در راستای نگهداری و بهره برداری از مستندات پرسنلی و فرم های اداری با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و مسئول بایگانی کل شهرداری ارومیه راه اندازی شد.
به گزارش امور ارتباطات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه، اکبر قلی پور افزود: یکی از این ضرورتهای مهم و حیاتی در هر سازمانی محافظت از مدارکی است که نتیجه فعالیتها و تلاشهای کارکنان در حوزههای مختلف را در بردارد.
وی با بیان اینکه این امر میتواند در هماهنگی بین واحدهای و ساماندهی الکترونیک کلیه اسناد سازمانی نقش مهمی را ایفا کند، بیان کرد: امروزه با رشد چشمگیر فناوریهای نوین در دنیا می توان از امورات سنتی به مکانیزه نمودن و استفاده از روشهای تبدیل اسناد فیزیکی به الکترونیکی گذر کرد.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، افزایش سرعت دسترسی به اسناد ،صرفه جویی مصرف کاغذ، دسته بندی و جستجوی آسان و حفاظت از اطلاعات اسناد را از مزیتهای این سیستم برشمرد و خاطر نشان کرد: بهره مندی از این نرم افزار میتواند در ارائه خدمات به کارکنان و شهروندان اثرات مطلوبی را بهمراه داشته باشد.