مدیر شهرداری منطقه یک ارومیه پاسخگوی تماس تلفنی شهروندان شد
- شناسه خبر: 16539
- تاریخ و زمان ارسال: 29 شهریور 1401 ساعت 02:39
- بازدید : 229 views
- نویسنده: علی برادران
در راستای اجرای پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه و در نخستین گام از اجرای این پویش، مدیر شهرداری منطقه یک ارومیه توسط سامانه تلفنی 137 پاسخگوی مردم و پیگیر مشکلات و مطالبات آنها شد.
به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک ارومیه، علی صادق مدیر شهرداری منطقه یک ارومیه در راستای حل مشکلات مردم و افزایش رضایتمندی عمومی و همچنین کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و مشکلات مراجعان، اقدام به صدور دستورات آنی برای امورات تعدادی از تماس گیرندگان کرد.
مسائلی همانند آسفالت و زیرسازی، اقدامات عمرانی در سطح منطقه، جمع آوری زباله و مشکلات مربوط به صدور پروانه و مجوز ساخت به ترتیب از جمله مهمترین مطالبات و خواسته های شهروندان بود که مدیریت شهری در منطقه یک پاسخگوی این مطالبات بود.
همچنین درباره موضوعاتی که امکان صدور دستورات آنی و تلفنی وجود نداشت، مقرر شد تا حصول نتیجه موضوع مذکور، سامانه 137 آن را پیگیری کرده و نتیجه را به شهروندان اعلام نماید.